29 augustus 2013

Ra ra wie ben ik?

We hebben vandaag het spel 'wie ben ik' gespeeld: ieder kind had een tekst over zichzelf geschreven maar daarbij niet de eigen naam genoemd. Alle schriften gingen in de bak en vervolgens werden tien willekeurige teksten door de juf voorgelezen. Iedereen probeerde te raden van wie de tekst was. Van die tien teksten is de volgende tekst de tekst van de week geworden. (Doet u mee, pas op het eind kijken wie de tekst geschreven heeft...!)

Hallo, weten jullie wie ik ben? Dat komt zo wel, ik heb er zin in!

Ik heb veel huisdieren. Al mijn huisdieren zijn verschillend. Ik hou erg veel van paarden maar ik heb niet genoeg geld voor een eigen paard en ik mag het niet van mijn vader en moeder. Ik hou ook van shoppen met mijn moeder, ze koopt dan altijd veel voor me. Ik heb twee zusjes: 1 is acht en 1 is twee jaar. Die van twee jaar lijkt schattig maar dat is ze niet. Mijn zusje van acht en ik hebben soms ruzie, daar trek ik me niks van aan. Mijn lievelingseten is fruit. Mijn hobbies zijn zingen, dansen en tennis. Weten jullie nu wie ik ben?

Door Sezina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen