30 september 2013

Sezina wint 'Hoorn heeft talent'!

Hoi ik ben Sezina en ik heb mee gedaan aan het programma Hoorn heeft talent. Ik vont het super leuk dat ik mee mocht doen. Toen ik in het parkschouwburg binnen kwam toen kreeg je je eigen begeleider die zorgt en let op je en zorgt dat we met het groepje bij elkaar bleven. Je kreeg een eigen kleedkamer. Mama mocht bij me blijven omdat ik de jongste was van alle kandidaten. Toen het zo ver was ging mama me optutten en omkleden. Ik ging daar eerst doesen en daarna omkleden. Mama ging weg en ik ging in de zaal kijken met mijn hele famillie. Toen ik eindelijk op moest had ik er heel veel zin in, ik ging zingen en ze gingen meteen allemaal staan zelfs de jury. Ze waren allemaal trots op me. Uiteindelijk kregen we de uitslag van de jury. Het spelletje was dat alles was opgenomen en dat de kandidaten op het beeldscherm kwamen, als ze die zagen moesten ze keihard klappen wie ze de beste vonden. Voor mijn gevoel toen ik op het beeld kwam dat er voor mij het hartste geklapt werd. Er kwam een van de juryleden op het podium die kwam met de uitslag: ik had gewonnen! En meteen er achteraan kreeg ik 500 euro en een goot bos bloemen, dat was echt het mooiste moment van mijn leven. Ik ga er niks van kopen of doen ik ga lekker hard sparen. Ik hoop dat julli het cool vonden.

Hier kunt u een stukje van haar optreden terug zien:


En natuurlijk zijn wij ook hartstikke trots op je Sezina! Super goed gedaan!!

1 opmerking: