5 oktober 2013

Meester Jurgen (2)

Mijn naam is Jurgen Duijs en ik ben 18 jaar oud. Het huis waar ik samen met mijn ouders, broertje en zusje woon, staat in Bovenkarspel. Ik volg een opleiding aan de iPabo in Alkmaar. Daar doe ik het eerste jaar. Mijn opleiding duurt in totaal 4 jaar. Deze opleiding heb ik gekozen, omdat ik het heel erg leuk vind om met kinderen bezig te zijn. De kennis die ik nu al heb, wil ik graag overbrengen op de kinderen. Van mijn school heb ik de St Jozefschool als stageplek gekregen en daar ben ik ontzettend blij mee. Vanaf maandag 30 september tot 27 januari loop ik stage in groep 6,7 en 8. Ik zal verschillende dagen aanwezig zijn op mijn stageplek. De meeste keren ben ik aanwezig op de maandag, maar soms ben ik er twee dagen in de week en af en toe zelfs een hele week. Ik heb heel erg veel zin in mijn stage en ik weet nu al dat we een hele leuke tijd tegemoet gaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen