9 oktober 2013

Meike jarig

Ik werd sochtens wakker gezongen. Toen kreeg ik mijn cadeau en ik had een lego friens boot gekregen. Ik was daar heel blij mee daarna ging ik naar school. En heel veel kinderen en volwassenen zijden tegen mij gefelichiteerd. En toen kwam ik in de klas en gingen we in de kring. En toen werd er voor mij gezongen. En daarna mocht ik uitkiezen met wie ik mee de klasse rond ga. En wie mee mag helpen uitdelen. En voor de klasse rond had ik Jayda gekozen en voor mee helpen uitdelen had ik Hasse gekozen. En voor het uitdelen had ik een doosje met kleine snoepjes en mentos en nog een dobbelsteengum en een lolly met kauwgom erin. En daarna had ik het nog gevierd op de BSO, daar mocht ik op de verjaardagsstoel zitten en hadden ze voor mij gezongen en daar had ik koetjesrepen uitgedeeld. En thuis mocht ik de lego friens boot maken.                               

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen