10 oktober 2013

Op kamp

Deze week hebben we trioletten geschreven. Een triolet is een dichtvorm van acht regels. Dit keer gingen ze over kamp. Er zijn hele mooie teksten gemaakt! De volgende teksten zijn gekozen als tekst van de week:

In de hut in het bos in Laren.
Ik ben takken aan het verzamelen.
Ik zie een bos met takken en veel bomen.
In de hut in het bos in Laren.
Ik hoor de vogels fluiten in de natuur.
Ik heb een geweer die ik van takken en hout heb gemaakt.
In de hut in het bos in Laren.
Ik ben takken aan het verzamelen.

Door Denzel

Bij het vuur.
Ik luister naar een verhaal.
Ik zie hout branden.
Bij het vuur.
Ik ruik de rook van het vuur.
Alles met de klas.
Bij het vuur.
Ik luister naar een verhaal.

Door Ringo


In de slaapzaal van scoutinghuis Raboes.
Ik probeer te slapen.
Ik zie veel bedden, kussens en veel tassen ernaast.
In de slaapzaal van scoutinghuis Raboes.
Ik hoor geklets maar ook gesnurk, takken die ritselen.
Ik voel een rilling over mijn hele lijf.
In de slaapzaal van scoutinghuis Raboes.
Ik probeer te slapen, maar het lukt niet.

Door Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen