19 december 2013

Hasse jarig

Hoi, ik was woensdag 18 december jarig. Ik heb dit toen ook op school gevierd. Ik ging bloempotjes met brownie erin uitdelen met een snoep wormpje erbij en een muntblaadje met een bloem. Zo ging mijn dag: ik werd 's ochtends wakker gezongen door mijn ouders. Daarna ging ik mijn haar doen in de badkamer. Ik moest een hele tijd wachten voordat ik de cadeautjes mocht uitpakken. Ik heb van Loran (mijn zusje) oorbellen gekregen en de film: Waar is het paard van Sinterklaas? Van Brammert (mijn broer) heb ik een fagotrietenhouder gekregen en Halli Galli Extreme. Van Maren (mijn andere zusje) heb ik een paars fluweel turnpak gekregen en vlinderoorbelletjes. En van mijn papa en mama een spacescooter! Dat is een soort step. Maar dan hoef je niet te steppen want dan hoef je je benen alleen maar van achter naar voren te bewegen en dan ga je vooruit. En nog een cadeau van mijn papa en mama: een reis naar Barcelona! Want voor je tiende verjaardag mag je met papa en mama naar een stad in Europa en die stad mag je dan zelf kiezen. 's Middags na school moest ik eerst naar turnen. Toen ik uit turnen kwam was mijn oppas er. Van haar had ik oorbelletjes en de film 'Spijt!' gekregen. Als avondeten gingen we pannenkoeken eten. Na een tijdje moest ik naar bed. Maar ik ging niet in mijn eigen bed slapen, nee, ik ging in papa en mama's bed slapen! Dat was super cool. Aanstaande zaterdag ga ik mijn verjaardag nog een keer vieren en in de kerstvakantie is mijn partijtje. Ik heb een te gekke dag gehad! En voor papa en mama: heel erg bedankt voor de te gekke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen