7 januari 2014

E-fit scholenkampioenschap

Zoals in een eerder bericht al te lezen was, is onze gymles van volgende week dinsdag buiten de deur. Wij gaan meedoen aan de E-fit scholencompetitie. De E-fit Scholencompetitie is een combinatie van gamen en sporten en bestaat uit vier onderdelen, waarmee kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar hun kracht, coƶrdinatievermogen, snelheid, behendigheid en uithoudingsvermogen kunnen meten. Het onderstaande filmpje laat dit zien:



Ik ben nog steeds op zoek naar ouders die met ons mee willen fietsen naar sporthal de Kreek waar de E-fit scholencompetitie gehouden wordt. Onze groep mag meedoen om 10.30 uur, dus vertrekken we rond 10.10 uur. Het is belangrijk dat ieder kind op de fiets komt of van iemand een fiets kan lenen op deze dinsdagochtend. Het zal tot 12.00 uur duren, dus houdt u er rekening mee dat uw kind later thuis is. Als dat voor u niet uitkomt, mag uw zoon of dochter ook met mij mee terug fietsen naar school en eten we samen een broodje in de groep. Dit zal sowieso gelden voor de kinderen die overblijven op dinsdag. Als u het goed vindt dat uw kind zelfstandig vanaf sporthal de Kreek terug fietst naar huis, ontvang ik hier graag schriftelijk bericht van. Anders fietst uw kind eerst met mij mee terug naar school. 's Middags begint alleen onze groep weer om 13.30 uur, zodat er tijd genoeg is voor iedereen om een broodje te eten.

Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag! Als u als begeleider mee wilt, kunt u een reactie op dit bericht achterlaten of mij even mailen of aanspreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen