22 maart 2014

Trots op jezelf

"Het mooiste wat je hier worden kunt, is jezelf..."
Waar ben jij eigenlijk trots op?

Ik ben trots omdat ik weer een koprol durf. Jullie denken vast waarom dan. Dat zal ik jullie vertellen. Ik zat in groep 6 bij meester Rik, we gingen gymmen. Er waren drie vakken en in elk vak was er iets anders te doen. Het derde vak was met een mat, je kon daar acrobatiek oefenen. Ik deed een handstand en ik dacht toen ik doe een koprol want dat is leuk. En daar ging ik. Ik leunde op m'n hoofd en ik ging rollen. Toen gebeurde het: m'n buik klapte dubbel. Ik klapte op m'n zij en ik kon moeizaam adem halen. Iedereen kwam kijken. Ik liep naar de kleedkamer met Sanne en ging even zitten. Daar vandaan kleedde ik me om en ging naar school. Gelukkig was m'n moeder in de bieb. Ik bleef even daar even zitten om op adem te komen en na een kwartier ben ik weer terug naar de klas gegaan. En dat op een doodgewone dag. Nu weten jullie het dus. Maar het goeie nieuws is dat ik laatst weer een koprol heb gedaan en daar ben ik super trots op!

Door Gina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen