9 april 2014

Talententuin: drama

Vorige week tijdens Talententuin zat ik bij schrijven maar degene die het gaf was ziek, dus ik mocht kiezen wat ik ging doen. Ik heb voor drama gekozen bij meester Harry. We gingen beginnen met een voorwerp waarbij je zelf moest bedenken wat het was. We moesten soms lachen want er werden hele grappige dingen bedacht. Daarna gingen we een toneelstuk maken waar een voorwerp iets anders was dan wat het normaal gesproken is. Ons groepje had van een snoeppot een pot met geld gemaakt. Toen gingen we nog een toneelstuk doen maar daar mochten we niet praten. Dus dan moet je veel meer laten zien door het goed uit te beelden. Aanstaande vrijdag is Lorena er waarschijnlijk weer dus dan kan ik weer verder schrijven aan mijn verhaal.

Door Daan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen