2 juli 2014

Noa jarig

Ik was zaterdag 28 juni jarig. Vrijdag hield ik mijn slaappartij, ik had Meike, Nora en Sarah uitgenodigd. We keken de film Frozen en daar maakten we veel grapjes over. Om 00:00 uur 's avonds gingen Meike en ik heel raar doen.... Maar we stampten denk ik iets te veel want mijn vader kwam, dus we gingen nep slapen. Meike lag aan de linker zijkant, daarnaast ik, naast mij lag Nora en daarnaast Sarah. Toen Meike en Nora sliepen en Sarah en ik nog wakker waren wilden wij ze niet wakker maken, dus we sliepen op de bank. Sarah kreeg trek net als ik om kwart over 3 dus we aten 2 spekken. Toen Sarah en ik om 4 uur weer eens nep moesten slapen, vielen we in slaap..... In de ochtend werd ik om half 8 wakker. Ik was de eerste, een beetje vroeg dus. Ik was bijna vergeten dat ik jarig was. Ik had loom dingen gekregen en veel paarden spullen, Sarah haar moeder had zelf een paarden boekenlegger gemaakt, vet mooi! En ik kreeg een paardenboek met veel info over paarden. Tekenspullen had ik ook genoeg gekregen, nu hoef ik niet meer te tekenen op kladblaadjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten